Thursday, November 5, 2009

Winterweer

Gisteren ben ik om 17:00 op het vliegveld van Oslo aangekomen. Het sneeuwde daar en het is blijven sneeuwen tot een uur geleden. Vandaag onderweg naar de bibliotheek mijn camera mee om een paar mooie foto's te maken. Helaas waren beide batterijen vrijwel gelijk leeg. Ik heb de beste er uit gezocht.

In het vervolg zal ik proberen de afbeeldingsgrootte te wijzigen voordat ik de foto's upload. De foto's uit deze post kan je dus ook vergroten door erop te klikken.


Een straat met sneeuw (Ullevalsveien)

----------------------------------------------------------------------------------


Het bewijs: zie gras

-------------------------------------------------------------------------------


mooie kleuren gevonden: oranje boom/groen huis

-------------------------------------------------------------------------------


Prachtig park

No comments:

Post a Comment